2015. október 18., vasárnap

One Love

2015. október 18., vasárnap
Nowadays I'm a littlebit busy with workout, things to do, learning and other school projects. Yesterday I realized that since school've started, I haven't sew anything, but I promise I'll be much more active when I come home from Paris (god, I'm even not there yet, but I'm already thinking about what to do when get home). So keep watching!
In the last few weeks I also lost my motivation. I know I'm a beginner blogger yet, but I feel sick when I see "no comments/no shares/no likes" after my posts. This is so bad, have you ever felt anything like that? :(
But start talking about something actually important, so today I dressed up like a model off the catwalk, or at least that was my inspiration (yes, sure, I still have MY body, not a model's). And, on casual weekdays I'm not wearing a pencil skirt, but it's weekend, let's freak out, let's spend some modey, take your shirt off honey. I'm joking, so today I was wearing a pencil skirt with my new favourite top, a navy Zara turtleneck. xx
***
Mostanában kicsit el vagyok havazva a teendőimmel, a tanulással, a családfakutatás-projektemmel (ne is kérdezzétek), és úgy általában mindennel. Tegnap rádöbbentem, hogy mióta megkezdődött az iskola, még nem is varrtam semmit, de ígérem, hogy amint hazajövök Párizsból (te jó ég, még el sem mentem, de gondolatban már itthon vagyok), sokkal aktívabb leszek ilyen téren is. 
Az utóbbi időben egy kicsit elvesztettem a motivációmat is. Tudom, még nagyon kezdő vagyok a blogger-világban (univerzum/tejútrendszer/bolygó?), de nem tudok mit tenni, elszomorít, hogy alig olvassa valaki a blogomat.
De térjünk a tárgyra (azaz az utolsó bekezdés következik), szóval ma egy divatbemutatóra igyekvő modell szettjéből inspirálódtam (jó, nyilván, testalkatot még nem váltottam). És hétköznapokon nem szoktam ceruzaszoknyát hordani (de most amúgy is hétvége van), most mégis bekövetkezett. Az új kedvenc felsőmet, egy sötétkék garbót vettem fel hozzá, majd pöttyös harisnyával és edzőcipővel egészítettem ki a szettet. xx
skirt - Pull & Bear / top, coat - Zara / tights - Calzedonia / bag - Stradivarius / sneakers - H&M

8 megjegyzés:

  1. Love this look. The grey coat is fab x

    http://www.leopardandspice.com/

    VálaszTörlés
  2. great post
    Would you like to follow each other on GFC / facebook?
    let me know in the comments on my blog and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com/

    VálaszTörlés
  3. Szia Flóra! Huh nem is tudom hol kezdjem! Elöszőr is fantasztikusan öltözködsz , most találtam rá a blogodra és máris teljesen elvarázsoltál. Ahogy nézegettem az outfitteket figyeltem az arcod, és valahogy nagyon ismerős voltál. Aztán visszaolvasgatva a többi posztodat írtad , hogy volt régebben egy másik blogod Florafashion néven ,és akkor beugrott ,hiszen már azt a blogodat is folyamatosan követtem. Még a te régi blogodon találtam rá IEmmára 2 éve és ő azóta is az egyik kedvenc bloggerem. Nagyon boldog vagyok ,hogy újra elkezdtél blogolni ,és én mindenképpen rendszeres olvasód leszek. Timi ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia Timi! hihetetlenül sokat jelent nekem, hogy írtál! megdöbbentő látni, hogy vannak, akik ismerik az előző blogomat! köszönöm a sok szépet és jót :) xx

      Törlés
  4. Szia Flóra! Instagramon találtam rád,és mostanában láttam hogy blogot is vezetsz. Először is elképesztő vagy,csodálatos stílusérzékkel áldott meg az ég,nagyon tehetséges vagy. :) Tetszenek nagyon a bejegyzéseid,egy rendszeres olvasóddal biztos több lesz! ;) Gratulálok neked!
    Puszi
    Kinga

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. drága Kinga! el sem tudom mondani, mennyire boldog vagyok most! igazán köszönöm ♥ xx

      Törlés

La Papillon Noire © 2014