2015. október 31., szombat

Eiffel Tower Tourist

2015. október 31., szombat
On the last day we spent in Paris we went to Trocadero, from where the Eiffel Tower can be seen perfectly. We took some photos of the outfit I also worn in Disneyland. (I was so sorry for that we couldn't take pictures of the set there, but so many people, so little space...) I found the powder pink sweatshirt and ankleboots at Zara Girl on the first day. I always wanted to buy the similar to both, but I've never found the perfect pullover or booties. I also worn my princess headband (obviously) that actually was a great offer. I wasn't sure about it until I woke up the next day I bought it and thought I want to wear it. And the same happened to me on the next days as well, so I my headband became an all-the-time item of my wardrobe during my Paris trip. I love it so much, thank you Zara! xx
***
A Párizsban töltött utolsó napunkon ellátogattunk a Trocaderora, ahonnan nagyon jól látszik az Eiffel-torony. Éppen ezért készítettünk itt néhány képet arról az outfitről, amit egyébként Disneylandben is viseltem. (Nagyon sajnáltam, hogy ott nem tudtuk lefotózni a szettemet, de annyian voltak, hogy egyszerűen nem tudtam volna hova állni!)A rózsaszín csillagmintás pulcsira és a bokacsizmára a Zara gyerekosztályán találtam rá még az első nap. Már nagyon régen vágytam mindkettőre, de korábban soha nem találtam meg sem a tökéletes sweatshirtöt, sem a tökéletes bokacsizmát. Természetesen rajtam volt a koronás hajráfom is (nagyjából egész héten), aminek a megvásárlásakor voltak kétségeim, mert nagyon tetszett, de nem voltam benne biztos, hogy hordanám is, aztán felvettem másnap, és azután, és azután. Imádom, annyira szép! xx
headband, sweatshirt, boots, coat - Zara / jeans, sunnies - H&M

6 megjegyzés:

  1. Szuper cuki, mégis vagány szett! ♥ Eszter

    VálaszTörlés
  2. AAA love your coat! thanks for sharing this is super fun to read:) thanks for sharing, Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    VálaszTörlés
  3. You look so lovely dear. I hope you had a great great time in Paris! <3
    Looking forward to more pictures on your Paris trip!

    Have a nice day!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    VálaszTörlés

La Papillon Noire © 2014