2015. szeptember 2., szerda

Throwback - My Summer In Pictures

2015. szeptember 2., szerda
Hello September! Well, school've started yesterday, and as this is my last year in the elementary school, I don't think I'll get bored this year.
I didn't plan to write about my summer, because I've already wrote a short summary in my last post. But after I realized how much fun my summer was, I thought I need to write it down and show some pictures. In summer, most of the time I've been at home, or at grandma's, but at least I could paint, sew and read a lot. But the week I spent in Croatia was wonderful, too.
But I wouldn't like to talk a lot, and I even have to practise for my entrance exam today, so let's see the pictures! xx
***
Ó, helló szeptember! Szóval tegnap volt az ősz és egyben az iskola első napja is. Nem mondom, hogy kitörő örömmel léptem be az iskola épületébe, de azért valamilyen szinten hiányzott a tanulás.
Nem terveztem, hogy külön bejegyzést írok a nyárról, mert már készítettem egy kis összefoglalót az előző bejegyzésemben is. De amikor eszembe jutott, hogy valójában mennyire élveztem minden percét, arra gondoltam, hogy mégis muszáj leszek leírni és képeket is mellékelni hozzá. A nyaram nagy részét otthon és a nagyszüleimnél töltöttem, de legalább volt időm rajzolni, festeni, varrni és még olvasni is. De a Horvátországban töltött hét is csodás volt, imádom a tengert.
De nem szeretnék túl sokat beszélni (írni), és ma még a felvételire is készülnöm kell, szóval itt vannak helyette a képek! xx


2 megjegyzés:

La Papillon Noire © 2014