2015. szeptember 8., kedd

Mixing Styles

2015. szeptember 8., kedd
The thing I love the most in fashion is mixing different styles. There was a time when I only wanted to wear elegant clothes, but since then I got bored of being boring (sounds funny but true). I finally gave myself a chance to experiment a bit with fashion, and I can say it's so interesting.
I found these lazy boyfriend jeans in mom's wardrobe, they go with my favourite lace top. The result is the mix of tomboy and romantic. xx

***

Azt szeretem a legjobban a divatban, hogy lehet játszani a különböző stílusokkal. Régebben csak elegáns darabokat hordtam, de nemrég meguntam, hogy unalmas vagyok (viccesen hangzik, de így van). Elkezdtem kísérletezgetni egy kicsit, és az eredmény tényleg sokkal látványosabb.
Anyukám szekrényében találtam ezt a farmert, ami egy kicsit boyfriend fazonú (ugyanis 32-es helyett 36-os méretű), de mégis passzol a kedvenc csipkefelsőmhöz. Az összhatás a "tomboy" és a romantikus stílus keveréke, nekem nagyon tetszik. xx
pants - vintage, originally from H&M / top - Zara / ballerinas - H&M

6 megjegyzés:

La Papillon Noire © 2014