2015. szeptember 5., szombat

A Piece Of Happiness

2015. szeptember 5., szombat
It's Saturday! My first school week was very-very long, it will take some time to get back to this life. But a few days ago I got a package from Happiness Boutique, I was so happy about it! I got a lovely necklace as a blogger gift. Although it's a statement one, it's not that bold, so this necklace goes with absolutely anything! I'm serious, I could wear it with any of my clothes. Thank you very much!
In autumn, people like wearing boring and dark colours, but not me! (Expect this time.) I found this skirt in Pull&Bear, it's a kind of winter piece. I love the lace detail, so imaginative. I tried to make the set more autumnlike with my fedora and a white oversized shirt. Is it too much boho?

***

Hűha, végre szombat! Az első hét elég hosszú volt, még nem rázódtam vissza teljesen a sulis életbe. A legrosszabb egyértelműen a korán kelés, de azért a hetedik órák sem a szívem csücskei. Viszont néhány napja csomag érkezett a Happiness Boutique-tól, nagyon örültem neki! Blogger ajándékként kaptam egy csodaszép nyakláncot, ami gyakorlatilag bármivel viselhető. Egy ilyesmi statement darab bármilyen szettet feldob, ráadásul a színéből adódóan mégsem annyira feltűnő vagy közönséges. Régóta vágytam egy ilyenre, még egyszer köszönöm!
És bár nem vagyok híve annak, hogy ősszel csakis sötét/unalmas színeket hordjunk, most mégis egy ilyen szettet viseltem. A szoknyára a Pull&Bear-ben akadtam rá, ahol egyébként ritkán szoktam vásárolni. Elég sötét, de mégis mintás, és a csipkés szegély is tetszik rajta, szerintem tökéletes a hidegebb időkre is vastag fekete harisnyával. Fehér oversized inggel és kalappal elég bohém hangulatú az egész szett.
necklace - Happiness Boutique* / skirt - Pull & Bear / shirt - Mango / loafers, fedora - H&M

6 megjegyzés:

La Papillon Noire © 2014