2015. augusztus 28., péntek

Last Seconds Of Summer

2015. augusztus 28., péntek
I can't believe summer is almost over already! I spent a lot of time with blogging, drawing and sewing, so I can say this season was so interesting for me. I started practising for my entrance exam (it will be organized in January), and I have a very good results, so I have nothing to worry about. This summer I've been to Croatia, but my Parisian holiday was canceled and we're flying to France in October. (You can see my plans about places to visit later!) Oh, and I almost forgot to tell you the best thing happened to me this summer. Some webshops emailed me and asked me if I would like to do a collaboration with them. I'll get clothes from Happiness Boutique and Dresslink, and the orders are on their way already!
I don't really mind that the school starts in 3 days, how about you?
These pictures were taken a few days ago, I wore a striped basic top with high waisted shorts. xx

***

El sem hiszem, hogy a nyárnak máris vége! Viszont úgy érzem, tartalmasan töltöttem el, például elkezdtem készülni a felvételire (nyolcadikos leszek), blogoltam, rajzoltam és varrtam. Horvátországban töltöttem egy hetet júliusban, és megszerveztem az őszi párizsi kirándulásunkat is. És a legjobb, ami ezen a nyáron történt velem: több webshop is felkeresett, hogy kollaborációt készítsen velem! A Dresslinkes és a Happiness Boutique-os csomagom már úton is van, nagyon várom hogy megérkezzenek!
Egyébként egyáltalán nem bánom, hogy kezdődik az iskola, és ti?
Ezeket a képeket néhány napja készítettük, csíkos felsőt és magasderekú sortot viseltem. xx







top - Pull & Bear / shorts - Bershka / sneakers - Stradivarius / watch - Nici

2 megjegyzés:

  1. Summer always goes so fast! it seems that you have been very productive!
    i love the combination of stripped and your beige shorts! xx

    VálaszTörlés

La Papillon Noire © 2014