2015. augusztus 24., hétfő

Happiness Boutique

2015. augusztus 24., hétfő
Well, this is not a wishlist post, rather a "being-so-happy" post.
You may've already heard about Happiness Boutique. It's a wonderful, high quality webshop that sells statement necklaces, rings, bracelets, earrings and clothes, too. I love everything, everything about this page. And listen, they offered me a collaboration! They'd like to send me a necklace absolutely free to show it on my blog in an outfit post.
I watched many haul videos from this page and everyone was satisfied with their jewellery and clothes, too. So it absolutely worth to order from here, and I'm sure you'll find your next favourite necklace/earrings/bracelet/ring here.
As I mentioned, there are a lots of wonderful jewellery and I don't know which necklace should I choose. I'm sure I would like something special, a littlebit colourful, shiny and gold. (Oh, and they said I'd like to, I should choose earrings instead.)
I love the following the most.  Product links below the picture. xx

***

Újra itt vagyok, de bármennyire is annak tűnik, ez nem kívánságlistás poszt. Csak szerettem volna megosztani veletek valamit, aminek nagyon örültem.
Biztosan hallottatok már a Happines Boutique-ról. Ez egy csodás, nagyon igényes webshop, főleg nyakláncokat és más ékszereket árulnak, de vannak ruháik is. Egyszerűen mindent imádok ebben webshopban. Kivétel nélkül mindent.
Mostanában elég sok haul videót néztem, többek között erről az oldalról is szoktak rendelni a vloggerek, és egytől egyik mindenki meg van elégedve a termékeikkel. Szerintem itt az ideje körülnézni, garantáltan mindenki megtalálja a neki való nyakláncot/fülbevalót/karkötőt/gyűrűt.
Szóval, el sem hiszem, de felkerestek, és felkértek egy kollaborációra! Szeretnének küldeni nekem egy nyakláncot teljesen ingyen, hogy bemutassam egy outfit posztban.
Ahogy már említettem, rengeteg gyönyörű nyakláncuk van, és egyáltalán nem tudom, melyiket válasszam. Valami nagyon különlegeset, kicsit színeset, csillogót és aranyat szeretnék, ebben biztos vagyok. A válogatásomban találjátok azokat a darabokat, amik a legjobban tetszenek. A termékek linkje megtalálható a kép alatt. xx

you can find the products here: 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7
This is a sponsored post.

22 megjegyzés:

  1. Lovely pieces. Thanks for sharing.

    Eye See Euphoria | www.eyeseeeuphoria.com

    VálaszTörlés
  2. I wouldn't be able to pick just one! They're beautiful!

    Natalia | Lindifique

    VálaszTörlés
  3. Annyira gyönyörűek! Nekem is írtak, nagyon örültem, de a választásnál én is elakadtam... Itt ülök a gép előtt és már egy órája nézem az oldalukat...Kíváncsi leszek a Te outfitedre!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj, amit én választottam (a 4.) sajnos elfogyott, szóval keresnem kellett egy teljesen újat, remélem azzal nem lesz semmi gond :) te melyikekkel szemezgetsz? :) xx

      Törlés
  4. Great post!
    xoxo Antonella
    beautylove7694.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. The necklaces are wonderful

    www.DianeFnk.com

    VálaszTörlés
  6. Number 2 is a particularly beautiful piece - I look forward to seeing which one you choose and how you style it :)

    Gabrielle | A Glass Of Ice
    x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. yes, that was is one of my favourites, too; but I chose the fourth :) xx

      Törlés
  7. Great necklaces! Thanks for sharing!
    http://fashion-soup.com/

    VálaszTörlés
  8. Wow. Absolutely stunning! Adore Happiness Boutique!
    Edita
    www.pret-a-reporter.co.uk

    VálaszTörlés
  9. I got 2 pairs of earrings and I have to say i loved them! The quality is really good!

    I love your options x

    VálaszTörlés

La Papillon Noire © 2014