2015. augusztus 21., péntek

Dresslink Wishlist

2015. augusztus 21., péntek
I know nowadays I post too much wishlists (monthly one, or more) but I have so many things to buy! However, because of this there are less outfit photos than ever, and I'm sorry for that. But I promise we'll take pictures of my sets more often. I'm trying to post daily!
Another #bloggerfail: few days ago I realized that I'm even not a real blogger if I don't order from webshops. Actually, my reason for this was that I didn't really liked their clothes. But after checking them out more carefully, I found some beauties on Dresslink. It is a Korean site, but you'll see on the pictures that there are many lovely items and the quality is high, so check it out!
I tried to choose some clothes for autumn, but I fell in love with some midi skirts. Such an interesting wardrobe for fall, haha. But I'll figure it out how to wear them on colder days. First of all, I'll need several pairs of warm tights. And that sunnies... I always wanted to have retro sunglasses in a pastel colour but whenever I found one it was a) too much expensive, b) too large, c) or even not circle shaped. But these are perfect, and oh my god, how much cheap are they? Oh, and the striped tee. The decoration reminds me a group of bees! xx

***

Tudom, hogy túl sok wishlistes bejegyzést írok mostanában (havonta egyet?), de olyan sok mindent szeretnék beszerezni. Sajnos ebből eredendően alig rakok ki outfiteket. Nagyon szeretnék ezen változtatni, ezentúl mindenképpen gyakrabban fogunk képeket készíteni. Mostantól megpróbálok napi rendszerességgel posztolni!
Egy másik #bloggerfail: néhány napja jöttem rá, hogy igazából nem is vagyok blogger, ha nem rendelek webshopokról. Igazából eddig azért nem tettem, mert nem is találtam olyan darabokat, amik tetszettek volna. De most szántam egy kis időt arra, hogy átnézzek néhányat, köztük a Dresslink-et, egy szuper olcsó koreai webshopot. Nem egy kínai típusú webshopot kell elképzelni, a képek alapján szép és jó minőségű ruhákat árulnak. Itt találjátok az oldalt.
Próbáltam az őszi cuccokra összpontosítani, de szörnyen megtetszettek például a midi szoknyáik, különösen ez a csodás virágmintás és az egyszerű fekete. Tudom, hogy ez a magas/magassarkús lányoknak lett kitalálva, nem pedig nekem, a 158 centis elfnek (mi az az elf?), de az utóbbi időben egyre többször látom lapos talpú cipővel felvéve, és egyáltalán nem mutat rosszul. Mindenesetre érdekes őszi gardrób... Azt hiszem, itt az ideje beszerezni néhány extra vastag harisnyát. És a napszemüveg! Mindig is egy retro stílusúra vágytam, de akárhányszor rátaláltam egyre, a) túl drága volt, b) vagy túl nagy), c) vagy egyáltalán nem retro. De ez tökéletes! A csíkos póló pedig azért tetszett meg különösen, mert a kövek/gyöngyök egytől-egyig elég őszies hangulatot árasztanak, mindemellett engem személy szerint a méhecskékre emlékeztetnek. xx
1 / 2 / 3 / 4

14 megjegyzés:

  1. I love these skirts! You have to figure out how to wear them on cold days! :)

    VálaszTörlés
  2. I love Dresslink as well. The leather skirt is amazing.

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Még sose rendeltem Dresslinkről, de ezek a cuccok nagyon szépek, bármelyiket elfogadnám. Egyébként én is szoktam néha lapostalpú cipővel hordani a midiket, szerintem úgy is jól néznek ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. korábban még én sem rendeltem tőlük, nagyon kíváncsi vagyok ezeknek a dolgoknak a minőségére. köszönöm, aranyos vagy hogy írtál! xx

      Törlés
  4. I love that shirt with the embellishments, so pretty! Great wishlist!

    http://www.theaisleofstyle.com/

    VálaszTörlés
  5. I want the same sunglasses as you but in black! I can't find them anywhere!

    selenaponcestyle.blogspot.com.es

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.dresslink.com/men-women-retro-fashion-arrow-style-eyewear-round-frame-sunglasses-unisex-p-14491.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia578 you can find them here :) xx

      Törlés
  6. Great picks! I like that floral skirt, too!

    xoxoBella | http://xoxobella.com

    VálaszTörlés

La Papillon Noire © 2014