2015. augusztus 30., vasárnap

Beachy Waves

2015. augusztus 30., vasárnap
As today was my last chance to go to the beach this summer, I decided to take advantage of this and have a last morning swim. School seriously starts the day after tomorrow, I can't believe!
Yesterday I went shopping with my family (even my grandparents came with us) and I bought a lot of wonderful things for fall. I can't say anything but I adore sales.
I found these slippers in F&F, I was just amazed when I first saw them. I wore them with my new striped shorts and grey tee from Bershka.
I'm wishing a great school year for all of you, hope your summer was fine! xx

***

Mivel holnap már évnyitó (kedden pedig iskola), ma volt az utolsó alkalmam strandolni, és ki is használtam. Igazából nekem továbbra sem tragikus, hogy eltelt a nyár, mert szeretek iskolába járni (nem viccelek), de akkor is nagyon hamar elrepült.
Tegnap vásárolni mentünk a családommal (még a nagyszüleimet is vittük), és egy csomó szuper dolgot tudtam venni. Imádom a leárazásokat, de tényleg.
Erre a papucsra az F&F-ben találtam rá, nekem nagyon tetszik. Nem olyan ormótlan/egyszerű/simán csak csúnya, mint amit a fast fashion üzletek kínálnak. Igazság szerint egész nyáron figyeltem őket, de nem találkoztam figyelemre méltó darabbal, így le is mondtam róla, hogy a flip flopomon kívül valaha is lesz rendes strandpapucsom. És végül nyár vége előtt két nappal bukkantam rá a tökéletes párra. Az új Bershkás csíkos sortommal és pólómmal (ruhámmal?) viseltem.
Mindenkinek szép és tartalmas tanévet kívánok, és remélem, jól telt a nyaratok! xx








slippers - F&F / tee & shorts - Bershka

8 megjegyzés:

La Papillon Noire © 2014