2015. augusztus 22., szombat

Adaline

2015. augusztus 22., szombat
I have a very nice weekend until now, even if the weather is so stormy here. I started my day with a healthy snack (yogurt, oat bran with banana and honey & peach-grape-berry smoothie), as the part of my eating clean project. I can say that I had much more energy than ever, this was such a perfect breakfast. In the afternoon I went shopping with my family, I bought some lovelies in drugstore, such as an Esteé Lauder BB creme, a lipstick and I also found the perfect nude nail polish. Finally.
As I mentioned, Hungary is not so sunny now, I only can post some older pictures. We took these about a week ago, when it was terribly hot.
I wore a long sleeve white shirt from Stradivarius with vintage pants. I really like wearing my mom's old clothes, they're so interesting! xx

***

Eddig nagyon jól telt a hétvégém, annak ellenére, hogy az utóbbi pár napban szinte egyfolytában esett az eső. A mai napot egy különleges, egészséges csemegével indítottam (joghurt, zabkorpa banánnal és mézzel & barack-szőlő-erdei gyümölcs smoothie). Nemrég elhatároztam, hogy életmódot váltok és sokkal jobban odafigyelek arra, hogy mit eszek és mennyit mozgok. Egyébként nagyon tápláló reggeli volt, rengeteg energiával. Délután elmentünk vásárolni a szüleimmel, beszereztem néhány szuper dolgot a drogériából, például egy Esteé Lauder BB krémet, egy rúzst és végre rátaláltam a tökéletes nude körömlakkra is.  
Az időjárás miatt sajnos csak régebbi képeket tudok ma kirakni, ezek körülbelül egy hete készültek.
Egy hosszúujjú Stradivarius inget viseltem fekete nadrággal, amit anyukám gardróbjában találtam. xx

shirt, sneakers - Stradivarius / pants - vintage








8 megjegyzés:

  1. You look very cute! Love your outfit!

    http://martasfashiondiary.com/pinkcess-giveaway-win-bikini-set-of-your-choice/

    VálaszTörlés
  2. I'm so glad you've found the perfect nude nail varnish, it's an essential shade to have in my opinion. I love this look on you and you pose so well in front of the camera!

    Gabrielle | A Glass Of Ice
    x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. you are always so nice Gabrielle, thank you! xx

      Törlés
  3. Szia Flóra,
    most találtam rá a blogodra, a magyarblogok.hu-n, mert unalmamban nézelődtem. :)
    És be kell valljam,hogy NAGYON lenyűgöztél! Mind a bejegyzéseid amiket olvastam, mind a blog kinézete, a kedvességed, a megfogalmazás.
    Nagyon tetszik :) Most már úgy érzem,hogy kijelenthetem,hogy lett egy újabb rendszeres olvasód.
    Sok Puszi, Berni :) :*

    http://thefashiongivesstrength.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de aranyos vagy, nagyon szépen köszönöm! az ilyen megjegyzések mindig motiválnak, feldobtad a napomat! ♥ xx

      Törlés

La Papillon Noire © 2014