2015. július 12., vasárnap

Between The Rocks In Croatia - Second Day

2015. július 12., vasárnap

Last time, when we spent a week near the sea as a summer holiday, I was 8 years old. Since then, I've already forgot what kind of feeling is that when you drink your tea while taking pleasure of the water, the nature and the country wherever you are. A new place and its culture - a different lifestyle.
Relaxing was the only thing I did today. I checked the temperature of the sea and the pool, too. Both are okay, especially if I would like to swim. I started reading a new book, its title is The Parfume Collector by Kathleen Tessaro.
We took these photos early in the morning, because of the sunlight. I wore a corall coloured basic top and white jacquard shorts with a bow. As jewels, I chose my cat-eye sunglasses and a statement necklace. xx

***

Legutóbb, amikor tengerparton nyaraltunk, 8 éves voltam. Azóta el is felejtettem milyen érzés úgy teázni a kertben, hogy közben gyönyörködhetek a kilátásban, a tengerben, magában a természetben. Számomra mindig izgalmas, ha bepillantást nyerhetek egy újabb ország kultúrájába és ha csak egy hétre is, de olyan életet élhetek, mint a helyiek.
Az egész napot pihenéssel töltöttem, többnyire úszkáltam és olvastam. Belemerészkedtem a medencébe és a tengerbe is, egészen tűrhető a hőmérsékletük, bár főleg úszásra alkalmasak. A parton pedig leginkább egy új könyvet, A parfüm titkát (Kathleen Tessaro) olvastam.
Ezek a képek a kora reggeli órákban készültek, ilyenkor a legjobb a megvilágítás. Egy korall színű felsőt és fehér jacquard sortot viseltem, kiegészítőként pedig a kedvenc cicás napszemüvegemet és egy statement nyakláncot választottam, amit még a londoni Primark-ban vettem. xx








top - Stradivarius / shorts - Bershka / sandals - OfficeShoes / sunglasses - Bijou Brigitte / necklace - Primark / clutch - Forever21

6 megjegyzés:

  1. Love this look! So summer ready!
    xx

    www.theblackblush.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. How cute is that necklace! I also adore the color of your top! Beautiful!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon harmonikus a szetted! Tényleg gyönyörűek a fények, olyan idilli hangulata van az egésznek. A napszemüvegedet elfogadnám! :D Én is néha járok Primarkban, de sosem tudok választani főleg a kiegészítők közül...Ilyenkor bepánikolok , és nem veszek inkább semmit....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Legtöbbször én is hasonlóan járok, bár a napszemüveg első látásra szerelem volt! xx

      Törlés

La Papillon Noire © 2014