2015. május 17., vasárnap

The Birthday Girl

2015. május 17., vasárnap

























































I believe that every Blair needs a Serena in her life. You are mine. I know that 15 years later we'll drink champagne and take pleasure in La Tour Eiffel. We will wear the highest heels, the brightest lipsticks and self-designed clothes. In those moments, we are going to talk about our happiness - we will be under 30, having a husband who is the French Chuck Bass and also the prince of Monaco (seriously not, these girls only need a man who make them shine), being influential, successful and living a high life that we've always dreamed about. 
You're my best friend, my sister, my childhood, my inspiration and my motivation, the one and only cuteness, the highlight of my life. I stopped for a moment to realize how important you're for me. We grew up together, and I would like to say thank you for this. We always had big dreams, and by now, we have plans. Together. I love you. Today is your day. Happy birthday little girl! ♥


*

Ma van a legjobb barátnőm, Rebeka szülinapja. Ilyen alkalmakon általában nem csak vásárolt ajándékot, hanem kézműves dolgokat is adunk egymásnak, ezúttal én egy festménnyel és egy saját tervezésű, általam rajzolt és varrt bevásárlótáskával leptem meg. Ezeken kívül még egy mintás rövidgatyát, egy beauty case-t, és a májusi Elle-t szereztem be. Az igazság az, hogy szerettem volna macaront is sütni mellé, de ő is pár nappal korábban sütött, és én még egyébként sem vagyok profi. (Értsd: az első tepsit megégettem, a következőt nem sütöttem meg eléggé, a harmadik pedig összefolyt; de legalább szép élénk kékek voltak.) Nagyon remélem, hogy örült az ajándékoknak, mert szívem-lelkem bennük van. :) Még egyszer nagyon sok boldog születésnapot kívánok!
És természetesen, magamnak is varrtam szatyrot.
***
Today is my BFF's, Rebeka's birthday. For these occasions, we often surprise each other with homemade presents. This time I painted her a picture and sewed a self-designed, self-drawed shopping bag. What is more, I bought her patterned pants, a beauty case and the Elle from May. To be honest, I would have liked to bake macarons, but I'm not pro yet, and anyway, she baked some few days ago. I really hope that she enjoyed her party and loved the presents! I would like to wish you the happiest birthday again! :)
And of course, I sewed a wrapper for myself, too.
xx, F

2 megjegyzés:

  1. Happy birthday to your friend! Lovely gifts!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you for your comment Karen, I hope she reads this right now! xx

      Törlés

La Papillon Noire © 2014