2015. március 2., hétfő

Whistlin' My Name

2015. március 2., hétfő
A sötétkék az új kedvenc színem, fehérrel kombinálva tavaszias is. A Stradivariusban találtam ezt a felsőt és a szoknyát, szerintem mindkettő nagyon szép. A gyöngysorommal és a fehér borítéktáskámmal vettem fel, hozzá loafert választottam. (Ez is új szerzemény, a fekete mindenképpen alapszínnek számít, még ebben az időszakban is. És mivel tapasztalt vásárló vagyok, beszereztem egy púderszínű balerinacipőt is.)
A tegnap esti film kivételesen nem DiCaprio-s (a hétvégén megnéztem az Aviátort és a Véres gyémántot is, fantasztikus ez az ember!), az Álom luxuskivitelbent (Breakfast at Tiffany's) néztem. Nagy rajongója vagyok Audrey Hepburn-nek, csodálatos színésznő és imádom a stílusát. Igazán bájos film volt, megéri megnézni!
***
Navy is my new favourite colour, especially if you compare it with white. I found this shirt and skirt in Stradivarius, I love them. I wore them with my pearl necklace and white clutch, and I chose a black loafer. (It's a new one, and classic coloured. But I'm a good shopper so I bought powder pink balerinas, too.)
Yesterday night I didn't watch a DiCaprio movie (at the weekend I watched The Aviator and Blood Diamond, this man is fantastic!), but a classic one: Breakfast at Tiffany's. I love Audrey Hepburn and her style, she's an awesome actress. It worth to watch it!





shirt, skirt - Stradivarius / clutch - Forever 21 / necklace - homemade / loafer - H&M
xx, F

4 megjegyzés:

  1. That skirt looks so pretty! Love how you paired white clutch with the outfit, ties it up really well :D
    www.pinkdemure.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. You look great! Blue is your color!

    Dora
    https://thebangsbang.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. thanks Dora! haha, i think the same :D xx

      Törlés

La Papillon Noire © 2014