2015. március 23., hétfő

Pastels

2015. március 23., hétfő
Tegnap értem haza Londonból, fantasztikus volt! Egy hosszabb bejegyzést is írni fogok belőle, több képpel. Egy csomó helyen voltunk, a legjobban a Harrods tetszett, ahol az összes luxusmárka boltjait megnéztük, és a Portobello Road, ahol az előzővel ellentétben fillérekért lehetett kapni retro dolgokat. (Polaroid fényképezőgépet, retro képeket... Szuper dolgokat szereztem!)
Az Oxford Streeten is voltunk, mondjuk abban egy kicsit csalódtam... A Primark, a New Look és a Topshop nem éppen olyanok voltak, mint ahogy azt vártam, igazából a ruhák nem is tetszettek. A Primarkból szereztem a képeken szereplő nyakláncot és táskát, azokat viszont imádom! 
Úgy döntöttem, tiszta pasztellbe öltözök, fehér kabáttal és egy türkiz nadrággal vettem fel őket. Egy pasztell outfitbe rengeteg színt lehet csempészni, és akkor sem néz ki furcsán, ha a szivárvány minden árnyalatát viseled. Még idén tavasszal is trendi fagyiszíneket hordani, én éppen egy púderrózsaszín bőrdzsekit keresek égen-földön.
***
I arrived home yesterday, London was amazing! I will write a post about it, but now I'm so tired. We visited a lot of places, Harrods was the best. We saw the shops of all the luxusbrands. We were on Portobello Road, it's a nice place, there were a lot of retro shops. I bought fantastic thing!
And we were in Oxford Street, but it was a littlebit dissapointed. Primark, New Look and Topshop was so bad, I think, I only can bought this bag and necklace. 
I wore my new stuff with pastel colours: a white coat and strange jeans. If you're wearing pastel colours, you can wear a lot of shades, it will look fabulous. This spring I would like to have a pastel leather jacket, maybe in powder pink.





xx, F

2 megjegyzés:

La Papillon Noire © 2014