2015. március 8., vasárnap

My Past In Fashion

2015. március 8., vasárnap
Már többször leírtam, hogy egész kicsi koromtól kezdve tervezek ruhákat, erről írtam most egy bejegyzést, hogy látszódjon, mennyit fejlődtem 9 év (!) alatt. 
***
I've already mentioned that I started fashion designing when I was a child, now I post something about it. I think I went ahead! (There're almost 9 years between the first and the last drawings.)

4 vagy 5 évesen kezdtem el érdeklődni a divat iránt. Egy nap fogtam egy lapot, felosztottam sávokra és elkezdtem ruhákat rajzolni. Vastag mappák vannak tele hasonlókkal, azt hiszem, ezekből van a legtöbb. / I started being interested in fashion when I was 4 or 5. One day I took out a paper from the drawer and started drawing dresses. I have many-many folders full of these drawings.


Évekig rajzolgattam őket hasonló lapokon, aztán 2010-ben (8 évesen) kaptam egy TOPModel-es tervezőfüzetet. Pár hét alatt megtelt az egész, bár ezek a rajzok még nem sikerültek olyan jól. / When I was 8, I got a TOPModel book.





2011 körül kaptam egy új füzetet, egy sokkal nagyobbat. Szerintem észrevehető a fejlődés. / In 2011 (aged 9) I got a new book.



A 2012-ben készült rajzokon már olyan ruhák vannak, amiket most is szívesen hordanék. 3 éve körülbelül olyan volt az ízlésem, mint most. / When I was 10, I made a lot of drawings. I like them! 


(Még fantasy tervezőfüzetem is volt. / I even had a fantasy drawing book.)

(A mostani modelljeimhez képest elég vastag lábuk van... / If you compare it with my new models, they're so fat and short...)



(Ez a kedvencem! / I love this one!)

(Ez olyan, mint a táncosnők Gatsby korában. / It's similar to the dancers in Gatsby's age.)



2013 júniusa óta nem rajzolok füzetekbe. (Ebben az évben volt egy FloraFashion nevű blogom, de még ugyanebben az évben letöröltem. Most, ha rákerestek, egy equadori lány vezet videoblogot ezen a néven.) / Since 2013 I don't use books. (In this year I had a blog named FloraFashion, but I deleted it. Now, if you google it, there's a vlog by a girl from Ecuador with the same name.)
(Ez az egyetlen füzetes rajz ebből az évből, bár tévesen 2014-es dátum került rá. / This is the only drawing in a book from this year, but by mistake I wrote 2014 on it.) 



A 2014-es évben sajnos egyáltalán nem készültek rajzok. Mostanában pedig ilyeneket készítek. (Ezek az Audrey-korabeli rajzok, nem egy ilyen bejegyzésben akartam őket megmutatni, de itt vannak.) / In 2014 I didn't draw anything, but nowadays I make things like these. (These are the pictures inspirated by Audrey, I didn't watn to show them in a post like this, but here they are!)



xx, F

12 megjegyzés:

  1. Oh i love it.
    Check out my New post on My Travel and Fashion Blog about London!

    http://carrieslifestyle.wordpress.com
    New Posts about Hollywood, Beijing, the Provence online..

    VálaszTörlés
  2. Cuteeee!!
    Dora
    New Post
    https://thebangsbang.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. I’m in love with your blog! Impressed by your beautiful photos and interesting posts! It’s great job! I’ll be happy to know your opinion about my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    VálaszTörlés
  4. I believe you are talented and so productive;) I enjoyed your sketches a lot, good job. Keep it up!
    I love drawing too since childhood and it used to be my favourite hobby:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you very much for you nice comment, I got to see it only now. :) xx

      Törlés

La Papillon Noire © 2014