2015. március 5., csütörtök

Birdy

2015. március 5., csütörtök
Nagyon szeretem a mintás nadrágokat, bár nekem csak ez az egy madaras darabom van. (Ez is megvan vagy 3 éve, és elég kicsi is...) Anno egyszerre választottam ki ezt és a púderszínű inget, és szerintem még mindig nagyon jól néznek ki együtt. Az ingben különösen tetszik, hogy apró gyöngyök vannak a gallérján. Egy kis feketét is vittem az outfitembe, loafert és blézert vettem fel, az első képeken pedig kabát és púderrózsaszín kendő van rajtam.
***
I love patterned pants, but I only have this birdy patterned one. I bought it almost 3 years ago (so it isn't the perfect one in size), with the powder pink shirt, and I think they still look awesome together. I love the little sparkling things on my shirt! There's some black in my outfit: I wore them with loafers and a black blazer, and in the first pictures I'm wearing a coat and a powder pink scarf.









coat - Zara / shirt, jeans, loafer, scarf - H&M
xx, F

2 megjegyzés:

La Papillon Noire © 2014