2015. január 18., vasárnap

You're Gonna Be The One That Saves Me

2015. január 18., vasárnap
Ezt a pöttyös inget is a múltkor választottam, River Island-es. Egy bordó nadrággal és balerinacipővel (kicsit hideg volt) viseltem, hozzá az arany statement nyakláncomat választottam.
Egész nap acoustic cover-es dalokat hallgattam (Megan Davies csatornája tökéletes), és kézműveskedtem egy kicsit. Jövő héten megmutatom nektek, mit készítettem, addig is, még holnapra is maradt egy darab a shopping túrámról.
***
I chose this shirt last time, it's from River Island. I wore it with burgundy pants and balerina shoes (it was really cold), and my gold statement necklace.
Today I listened to acoustic cover music (I love Megan Davies), and I made DIY things. Next week I'll show you everything, but until, tomorrow I'll post the last one from my shopping tour.

shirt - River Island / pants - H&M / necklace - H&M / balerinas - Humanic
xx, F

2 megjegyzés:

  1. I love your blog! You look amazing in all of your posts!
    Much love, Vanessa
    www.whatwouldvwear.net

    VálaszTörlés

La Papillon Noire © 2014