2015. január 29., csütörtök

You're Gone Now

2015. január 29., csütörtök
Igazából nem vagyok az élénk színek híve, sokkal jobban szeretem a pasztellesebb árnyalatokat. De amikor megtaláltam ezt a szoknyát anya gardróbjában (hol máshol? egyébként elszomorít a tény, hogy anyukám sokkal fiatalosabban öltözik mint én), egyből beleszerettem a színébe - és természetesen volt egy hozzá illő felső is (miért nem hordja őket együtt soha?). Fekete harisnyával és csizmával vettem fel.
A délutánomat azzal töltöttem, hogy gőzerővel készültem Londonra (és a holnapi technika órára). Végignéztem a helyeket, amiket meg fogunk látogatni, időjárásjelentést olvastam, átböngésztem az angol bevásárlóközpontok boltjainak listáját, kipróbáltam legalább 10 valutaváltós appot, és írtam wishlistet is, megint.
***
I don't really like bright colours, pastels are the best! But when I saw this skirt in my mother's wardrobe (where else? by the way it's so sad that my mom wears more youthful clothes than me) I fell in love with it - and I found a shirt for it. I wore it with black tights and boots.
I spent my afternoon with preparing for London (and for tomorrow's technology lesson). I checked the places that we're going to visit, I read the weather forecast, I browsed the list of the English shopping centres' shops, I tried more than 10 currency apps, and I wrote a wishlist. Again.

skirt - ? / shirt - ? / boots - H&M / sunglasses - Dresslink
xx, F

2 megjegyzés:

La Papillon Noire © 2014