2015. január 9., péntek

Winter

2015. január 9., péntek
A téli ruhatáram egyik alapdarabja a szőrös mellény, szinte bármivel fel lehet venni. És persze mikor is hordhatnék szoknyákat, ha nem a leghidegebb hónapokban? (Hogy megnyugtassam magamat, teljesen normális vagyok, általában azt mondom magamnak, hogy egy vastag harisnya jobban melegít, mint egy nadrág. Aha. Persze.) Ma egy csíkos pólóval viseltem az új kedvenc szoknyámat.
És végre péntek van! Annyira nem volt rossz a hetem, mint ahogy gondoltam, de elég sok dolgozatot írtunk, és több tantárgyból feleltünk a félév miatt. Ráadásul a héten a lovardában is voltam, totálisan megfagytam, aztán utó-téliszünet alkalmából sorozatmaratonokat tartottam, szóval nem sok időm maradt blogolni, sajnálom.

***

I really love fur, it's a must have for winter. And I also love skirts, especially in the coldest months, haha. Today I wore my new favourite skirt with a striped T-shirt.
Finally, it's friday! My week wasn't as bad as I thought, but we wrote a lot of tests. And I was in the riding hall (it was so so cold), and I also watched series, so I didn't have time for my blog, I'm so sorry. 





vest - Zara / T shirt - Pull & Bear / skirt - Stradivarius / boots - H&M / bracelet - Cruciani
xx, F

2 megjegyzés:

La Papillon Noire © 2014