2015. január 13., kedd

Sparkle

2015. január 13., kedd

Hétvégén volt egy kis időm rajzolni, készítettem egy egész kollekciót. Éppen a kezembe akadt egy H&M-es csillogós körömlakk, és azt használtam a színezéshez. A ruhák többnyire Párizs vagy New York stílusúak, mostanában ezeket szeretem a legjobban. Olyanokat rajzoltam, amiket én is nagyon szívesen felvennék, és mit meg nem adnék érte ha lenne rá alkalmam is. (Valaki hívjon meg egy partira az Upper East Side-ra!) A kis kollekciómnak a Sparkle nevet adtam.
Mi újság veletek? Nekem alig van szabadidőm, tanulok, short storykat írogatok, sorozatokat nézek, meg általában álmodozok, csak úgy minden további nélkül. Na jó, túl kevés házit kapunk, és nem tudok mit csinálni.
***
At the weekend I had time to draw, I made a whole collection named Sparkle. I have a sparkling nail polish from H&M, I made these drawings with it. The clothes are Paris or New York styled, nowadays I love these styles. I really want to go to an event where I could wear these clothes! (Please invite me to a party in the Upper East Side, haha.)
What's going on? I haven't got a lot of free time, I study, write short stories, watch series, or daydream. Okay, I haven't got a lot of homework, and I can't do anything. I'm bored.)
Ez talán a kedvencem az összes közül. Nagyon szeretem a fekete-fehér szetteket. / This is my favourite one. I really love black and white sets.

Ez volt az első összeállítás, amit megrajzoltam. Egy Sheinside-os ruha inspirálta, amit mindenképpen szeretnék megrendelni. / This outfit was inspirated by this dress from Sheinside, I really want to order it.

Tavasszal szeretnék egy hasonló kabátot, imádom az ilyeneket. / I want to buy a coat like this in spring, I really love it.

A tüllszoknya hatalmas szerelmem azóta, hogy pár éve elcsomagoltam a sajátomat, ami mellesleg sosem volt rajtam. (Igen, ez tüllszoknya akar lenni a képen.) / I fell in love with tulle skirts when I took mine to the rubbish. (I've never wore it.)

Ez a darab lemaradt a montázsról, ez már nem is aznap készült, de nem tudtam mivel feldobni, és ehhez is a körömlakkot használtam. Ezt vegyétek bónusznak. / This one isn't on the montage, I didn't make it on the same day when I made the others, but I wanted something special to it and I used the nail polish again. So this is the bonus.
xx, F

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

La Papillon Noire © 2014