2015. január 24., szombat

Screaming, Crying, Perfect Storm

2015. január 24., szombat
Tegnap nem tudtam posztolni, későn értem haza a suliból, utána pedig vásárolni voltunk. A szoknyát, a felsőt, a kalapot és a bokacsizmát a jó bizonyítványomért kaptam. (Nem túlzás, ennyire ügyes voltam ebben a félévben.) Nagyon örültem nekik, egyszerűen imádom őket! Egy nyakláncot is választottam, azt holnap mutatom meg.
Ma az unokatesómékkal filmeztünk (az Up-ot néztük meg, ezerszer láttuk már, de imádjuk), holnap tanulok. Ti mivel töltitek a hétvégét?
***
Sorry, I couldn't post yesterday, I was busy. I came home from school late in the afternoon, and after that we went shopping. I got the skirt, the shirt, the hat and the boots for my schoolwork. (Yes, all of these. I was so nice in this semester.) I love them! I also chose a necklace, I'll show it tomorrow.
Today I was with my family, we watched our favourite family movie, the Up. Tomorrow I'll study. How do you spend your weekend?






shirt - Stradivarius / skirt - H&M / hat - H&M / bag - Stradivarius / boots - H&M
xx, F

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

La Papillon Noire © 2014