2015. január 30., péntek

Is That True?

2015. január 30., péntek
Egy ideje már nem volt rajtam a barna pulcsim/dzsekim, pedig imádom. Most egy bordó nadrággal és egy fehér inggel vettem fel, amihez egy barna övet is választottam.
Ma délután lovagolni voltam, nagyon jó volt! Mostantól hetente kétszer megyek, szóval kevesebb időm marad a blogolásra, de majd összehozom valahogy.
Holnapra egy januári összegző posztot tervezek, de még nem vagyok benne biztos. Addig is, nézzetek sok Gossip Girlt (nekem már csak az utolsó 10 rész van hátra, bele fogok halni ha vége lesz), pihenjetek és egyeteket finomakat!
***
I haven't wear my brown pullover in the days, but I still love it! Today I wore it with burgundy jeans and a white shirt, for what I chose a brown belt.
This afternoon I went to the riding hall, it was fantastic! I am going to ride a horse twice a week, so I won't have a lot of time for my blog. But I promise I'll post!
Tomorrow I want to write a post about this month, my favourite outfits, inspirations in January. Till then, watch a lot of Gossip Girl (I have only 10 episodes left, and then what? I'll die), relax and eat! :) 




Hideg van... / Oh no, it's so cold...
shirt - Stradivarius / pullover - Stradivarius / jeans - H&M / boots - Borgo
xx, F

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

La Papillon Noire © 2014