2015. január 15., csütörtök

Fly My Rocket Through The Universe?

2015. január 15., csütörtök
A Pinteresten keresgéltem inspirációt néhány outfithez, és nagyon szép, könnyen elkészíthető frizurákra bukkantam. Kipróbáltam mindet, amelyik tetszett, de hát... Fodrász nem leszek, na. Egy egyszerű hajfánkos konty sikerült, és az is csak sokadjára, de nagyon tetszik így a hajam, és biztosan sokkal többször fogom így viselni. Közben találtam boyfriend jeans-es outfiteket, és eszembe jutott, hogy milyen ritkán viselem a sajátomat. Egy csíkos pólóval és a fekete blézeremmel vettem fel.
***
I was looking for some inspiration on Pinterest, when I found beautiful hairstyles. I tried all of them, but... I don't think that I'll be a hairdresser. I made a bun with a hair donut, and I really love it! I also found really lovely outfit ideas with boyfriend jeans, and it came to my mind that I should wear mine more often. I wore it with a striped T-shirt and my black blazer.







 coat - Zara / T-shirt - Pull and Bear / blazer - H&M / necklace - H&M / boyfriend jeans - H&M and DIY / boots - H&M / bag - H&M / bracelet - Cruciani 
xx, F

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

La Papillon Noire © 2014