2015. január 28., szerda

Do Not Fall

2015. január 28., szerda
Ahogy ígértem, ezek a képek a hatalmas új vakuval készültek. Bár eléggé sütött a nap, így nem igazán látszik, hogy milyen hiperszuper képet csinál most a fényképezőgép, de tényleg nagyon jót.
Ma a H&M-es csipkeruhámat viseltem bőrdzsekivel és előkotortam egy régi farsangi virágkoszorút is, mostanában nagyon divatosak, és az enyém is az lenne, ha nem árultam volna el, hogy kb 8 évesen készítettem és nem kifejezetten ilyen célokra. Mindegy. Nekem tetszik.
Mostanában minden nap hulla fáradtan érek haza a suliból, ugyanis idén a mi évfolyamunk adja a március 15-ei műsört, és már elkezdtük a próbákat. (Igazi bajnok vagyok néptáncban, mondhatom. Azért köszi mindenkinek, hogy néha meglöktök, amikor elrontom a lépéseket.)
***
As I promised, today I post photos that we took with the new flash. The sun was shining, so you can't see it, but now the camera takes absolutely perfect pictures! Today I wore my lace dress from H&M with a flower crown what was made for a carneval few years ago, and I think it's cool, or it would be, if I didn't tell you that I made it when I was 8 and it was just a hair decoration when I was a fairy (?). Whatever. I like it.
Nowadays I'm always a zombie when I come home from school, because this year the 7th class will present the show of 15th March. (National celebration in Hungary.) And we've already started practising. (I'm a real champion in folk-dancing. Sorry for everybody who I stepped on and my dear friends, thank you for showing me that I'm really really bad in it.) 





dress - H&M / jacket - H&M / flower crown - home made / boots - H&M
xx, F

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

La Papillon Noire © 2014