2015. január 17., szombat

Cut Out All The Ropes And Let Me Fall

2015. január 17., szombat
Ezt a fekete kötött pulcsit tegnap vettem. Hozzá egy madármintás nadrágot választottam, és egy baglyos nyakláncot, amit ma délelőtt készítettem.
Hogy telik a hétvégétek? Én egész nap Taylor Swift dalokat hallgattam (vagyis inkább a klipeket néztem, a látványt szeretem, a hangját nem), próbálkoztam a DIY ékszerekkel (nem sok sikerrel), és Gossip Girlt néztem. 
***
I bought this black pullover yesterday. I chose bird patterned pants for it, and a necklace with an owl, what I made today.
How do you spend your weekend? I listened to Taylor Swift songs (I love the videos, and I don't like her voice, sorry), I tried to make some DIY jewellery (faail), and I watched Gossip Girl.


pullover - F&F / pants - H&M / boots - H&M / necklace - La Papillon Noire
xx, F

2 megjegyzés:

La Papillon Noire © 2014