2015. január 2., péntek

As Blue As The Ocean

2015. január 2., péntek
Nagy szerelmem mostanában a sötétkék (csakúgy mint a fekete). Egy ilyesmi pulcsit már régóta szerettem volna, must have darab a hideg időben. Egy fehér galléros inget vettem alá, hozzá pedig a legújabb Tally Weijl-os statement nyakláncomat választottam.
Már régóta vágytam egy Cruciani karkötőre, de akárhányszor Pesten jártunk (mert Debrecenben nem lehet kapni, miért is), mindig elfelejtettem/sajnáltam rá a pénzt/nem találtam meg őket, de most kaptam egyet apa barátaitól, és nagyon örültem neki! Azóta éjjel-nappal ezt hordom, és mindenkinek mutogatom.

***

Nowadays I really love dark blue/navy, to don't be boring, I prefer blue to black. I always wanted to buy a pullover like this, it's a must have for winter. I put on a white shirt (because of the collar), and I chose my new statement necklace for my set.
I've always wanted to wear a Cruciani bracelet, but I've always forgotten it when we went to Budapest (and when I didn't, I thought it's too expensive). But I got one from my father's friends, thank you very much! I really love it.





pullover - H&M / shirt - H&M / statement necklace - Tally Weijl / skirt - Stradivarius / boots - H&M / bracelet - Cruciani


xx, F

2 megjegyzés:

La Papillon Noire © 2014